Veel Gestelde Vragen

Verzendinformatie

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij maken gebruik van erkende postorder bedrijven. Onze partners zijn: PostNL, DPD en GLS. Uw pakketje is dus altijd in vertrouwde handen!

Wat is de levertijd?

De levertijd is afhankelijk van onze voorraad. Indien onze producten voorradig zijn is de levertijd 1 a 2 werkdagen. Uiteraard ontvang je een track & trace code om je bestelling te volgen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail in je inbox. Vervolgens ontvang je een e-mail met track & trace nummer als we uw bestelling hebben verzonden. In deze mail staat de link en nummer zodat je de zending precies kunt volgen.

Is mijn bestelling verzekerd tijden de zending?

Alle bestellingen zijn standaard verzekerd tot een bedrag van 500 euro. Mocht uw pakket erg beschadigd zijn neem het pakketje dan niet aan. Indien u de zending toch aan hebt genomen en het pakketje beschadigd is maak dan eerst foto’s en controleer daarna of uw bestelling in orde is. Mocht bestelling beschadig zijn neem dan contact met ons op via: Contact pagina Satdeal.nl

Veel gestelde vragen over onze producten

Zijn de producten inclusief BTW?

Ja, al onze producten zijn standaard inclusief BTW. Tijdens het afrekenen zie je het BTW bedrag.

Zijn de IPTV ontvangers inclusief TV-kanalen?

Nee, Wij verkopen helaas geen IPTV abonnementen en kunnen ook niet de IPTV ontvangers installeren. Indien u TV zenders op uw set-top-box wilt dan kun je het zelf installeren of laten installeren door een andere organisatie.

Kan ik mijn bestelling retourneren om ruilen?

Ja, Op al onze producten heeft u 14 dagen bedenktijd. Binnen de 14 dagen kunt u het product of producten terugsturen of ruilen (mits ze in de originele staat bevinden). Wanneer de verpakking en/of product(en) beschadigd is/zijn dan kunnen wij het product niet in ontvangst nemen. Let dus op dat u zuinig met het product en de verpakking om gaat.

Zit er garantie op de producten?

Ja, op al onze producten zit standaard een fabrieksgarantie van 2 jaar. Mocht er dus iets kapot gaan door een fabrieksfout dan heeft in tot 2 jaar recht op reparatie of een vervangend product.

Het product is uitverkocht, wat nou?

Wanneer het product is uitverkocht dan duurt het alleen iets langer voordat deze weer op voorraad is. ca. 1x per week ontvangen wij een nieuwe levering van de leverancier. Mocht het product niet meer leverbaar zijn dan staat dit erbij vermeld.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Wel is het erg makkelijk om een account aan te maken, zo heb je bij de volgende aankoop meteen uw gegevens bij de hand.